zondag 4 september 2011

Wist je dat ...



Enkele wist-je-datjes over Kenia en de personen die dit gebied eventjes teisteren!


-Bier hier verkocht wordt in flesjes van 1/2e liter, en dat dit maar 1.80 euro kost!
-Liesbeth een klein beetje moeite heeft met het gasvuur aan te steken
-Ik ook hier men volledige zelf ben en soms wat lomp kan zijn… (mijn kleine teen doet nog steeds pijn!)
-Onze douche maar een vijftal straaltjes water geeft
-Kleine negertjes echt schattig zijn
-Ze hier in Kenia ook nen ‘Tropicana’ hebben
-We hier 3 cd’s van Get Ready hebben
-We intussen echte fans geworden zijn van ‘Dromen’ van Get Ready
-Apen met een rood achterwerk en blauwe ballen rondlopen
-We in het begin dachten dat er geen licht in de WC was
-Bananen echt wel anders smaken dan bij ons
-De eerste diaree-stonde niet lang op zich liet wachten
-Kenianen reggaemuziek meekwelen zoals wij doen op fuiven
-Het om 19uur donker, maar dan ook echt donker is
-De apotheker ook een echte commercant is van zijn Aloƫ Vera producten en hiervan ook een winkeltje heeft, recht tegenover zijn apotheek
-Mensen op het strand gewoon blijven rechtstaan en niet zoals bij ons een strandlaken meenemen
-Ik denk mijn oplader van mijn gsm thuis te zijn vergeten, gelukkig heb ik nog een tweede gsm mee!
-We een algemeen skype-adres hebben: aslineinkenia
-Een Dawe-cocktail heel erg in de smaak valt
-Hier koeien rondlopen met een bult zodat ze meer iets weghebben van een kameel
-Er brugjes hangen over de straat zodat apen niet langs de schare elektriciteitsdraden de straat hoeven over te steken
-Ze hier basketten op het strand
-Ik graag mailtjes lees van het thuisfront 
-Ik hier nog steeds graag ben
-En ik hier met twee toffe en zotte madammen vertoef ! 
-Ik reeds enkele foto's postte op Facebook, maar er binnenkort hier ook zal proberen posten



Geen opmerkingen:

Een reactie posten